Hello!

Witam!

Mam na imię Natalia. Jestem 23-letnią studentką polonistyki. Uwielbiam dobrą książkę, muzykę, filmy sensacyjne. Wyszukuję dobre i niedrogie kosmetyki a swoimi opiniami pragnę się podzielić z Wami.

Bardzo lubię też wszelkiego rodzaju biżuterię, szczególnie naszyjniki. Mam ich bogatą kolekcję.Biżuteria potrafi nadać charakteru nawet zwykłej stylizacji, podobnie jak własnoręcznie zrobiona aplikacja np. na spodniach. Lubię wyszywać, ozdabiać ubrania cekinami bądź koralikami. Taki ze mnie barwny ptak :-).

Zapraszam do mojego królestwa!

Komentarze

  1. Bardzo sympatyczny opis;) Mamy wiele wspólnego! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba z miesiąc temu trafiłam do Twojego królestwa i naprawdę mi się tutaj podoba - jest miło i sympatycznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz!
To NIE jest miejsce na Twoją reklamę. Komentarz z linkiem do innego bloga lub jakieś strony = SPAM.
Proszę o kulturę wypowiedzi.

Popularne posty z tego bloga

Venita Trendy color mousse pianki koloryzujące

Marion szampon koloryzujący 4-8 myć

Crazy Dino Park