Odżywki Syoss- Sylicone Free Color and Volume oraz Keratin Hair Perfection


Dziś porównanie dwóch odżywek Syossa. Od jakiegoś czasu stosuję color and volume, z formułą bez silikonów, parabenów i parafiny. Mama kupiła keratynową, by spróbować czy jest lepsza od tych, które dotychczas stosowała.


Syoss Color and Volume
OPIS PRODUCENTA
"Intensywna, ale lekka pielęgnacja koloru. Chroni przed blaknięciem i ułatwia rozczesywanie. Bez obciążania."

MOJA OPINIA
Jest skuteczna, włosy po niej lepiej się układają, kolor się dłużej trzyma. Po umyciu dają się bez problemu rozczesać, nie trzeba ich szarpać. Są przyjemne w dotyku, miękkie, nie przypominają siana.Produkt ładnie pachnie.

Syoss Keratin Hair Perfection
OPIS PRODUCENTA
"Dla włosów suchych i bez energii. Uzupełnia keratynę głęboko w komórkach włosów, dla 100% siły i ułatwionego rozczesywania. Zapewnia olśniewający połysk."

Jak dla mnie opis zbyt przekombinowany. Oczywiście, obietnice producentów to ważny czynnik sprzedaży, ale nie przesadzajmy.U mamy żadnego "olśniewającego połysku" po użyciu odżywki nie zauważyłam. Jedyne, co się błyszczy to sama odżywka (ale drobinki się spłukują).

OPINIA MAMY
Dobry produkt, ułatwi rozczesywanie włosów. Nie zauważyłam, bym po używaniu tej odżywki miała silniejsze włosy, nie wiem też czy uzupełnia braki keratyny (i nie wiem jak to sprawdzić). Dla mnie najważniejsze, że włosy się nie plączą po myciu i po to ją stosuję.

Dla mnie minusem tego kosmetyku jest obecność metyloparabenu i świecących drobinek.

ZALETY ODŻYWEK SYOSS
  1. ułatwiają rozczesywanie,
  2. są wydajne,
  3. mają duże, ekonomiczne opakowanie,
  4. są niedrogie,
  5. są łatwo dostępne.

WADY ODŻYWEK SYOSS
Trudno wyciągnąć produkt do samego końca, nawet pomka dodawana swego czasu do zielonych odżywek nie poprawiała sytuacji.

Wolę zieloną odżywkę, ponieważ ma mniej przekombinowany skład i opis na opakowaniu w pełni odpowiada stanowi faktycznemu. A Wy? jakiej odżywki używacie?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moje męskie kosmetyki

Lanocholizm

Marion szampon koloryzujący 4-8 myć

Body club lip balm sowa