Paleta cieni Magic Visage Cosmetics "cień 4" nr 6

Opiszę Wam moją nową paletkę cieni, którą kupiłam w sklepie z drobiazgami. Kosztowała mnie niecałe 3zł. To naprawdę niewielkie pieniądze, biorąc pod uwagę, iż to świetny produkt.

OPAKOWANIE
Plastikowe, proste, dość solidne. Cienie posiadały pacynkę,którą wyrzuciłam bo mam inne.

KOLORY
Gama zieleni, lżej i mocniej perłowych (jaśniejsze są bardziej perłowe).

PIGMENTACJA
Dość mocna, cienie ładnie wyglądają na powiece.

TRWAŁOŚĆ
Do 4 godzin, potem poprawki.

OSYPYWANIE
Przy nałożeniu zbyt grubej warstwy.


ZALETY
  • łatwość rozcierania i łączenia kolorów,
  • dobra pigmentacja, 
  • ładne kolory, 
  • nie podrażniają oczu.
 WADY
Słaba dostępność (widziałam je tylko w tym jednym sklepie).




OCENA 4+


Znacie paletki do cieni firmy Editt cosmetics?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moje męskie kosmetyki

Marion szampon koloryzujący 4-8 myć

Venita Trendy color mousse pianki koloryzujące