Playboy Play It Sexy body lotion


Dziś recenzja próbki którą dostałam w sklepie. Nowość od Playboya, jeden z czterech balsamów, o waniliowo-piżmowym aromacie,zamieniającym ciało "w zmysłowy plac zabaw dla niego" (cytat z ulotki) .

OPAKOWANIE
Pełnowymiarowy kosmetyk ma pojemność 250 ml, opakowanie jest stabilne, delikatnie różowe. Moja saszetka miała wycięcie do otworzenia i to jest duży plus.

KONSYSTENCJA
Lekka,przyjemna, balsam łatwo i szybko się wchłania.

ZAPACH
Pachnie naprawdę pięknie, delikatnie i zmysłowo. Posmarowałam nim dekolt. Aromat wyczuwałam dłuższy czas, co jest wielkim plusem, bo ta kompozycja zapachowa przypadła mi do gustu.

DZIAŁANIE
Producent zapewnia, że balsam nawilża przez 24 godziny. Mogę powiedzieć, że rzeczywiście efekt jest długotrwały, choć nie aż tak, jak obiecano (ok. 16 godzin).

ZALETY
-delikatna konsystencja,
-piękny, długo utrzymujący się zapach,
-zawartość oleju mineralnego,
-łatwość wchłaniania,
-długotrwałe nawilżenie,
-brak parabenów.

WADY
-niezbyt wydajny (saszetka wystarczyła mi tylko na dekolt).

OCENA 5-

Świetna rzecz, może kupię pełnowymiarową wersję. Używacie kosmetyków Playboy?


Komentarze

  1. Ja nie używam, ale może się skuszę :)

    Pozdrawiam 3maj się cieplutko :*
    http://blog-natt-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz! Thanks for comment!

To NIE jest miejsce na Twoją reklamę. Komentarz z linkiem do innego bloga lub jakieś strony = SPAM.

Comment with link for me is a SPAM and won't be published.

Proszę o kulturę wypowiedzi.

Popularne posty z tego bloga

Pianka koloryzująca Elysee : recenzja + porównanie z Venitą

Woda brzozowa Isana- efekty po 4 miesiącach

Płukanka Delia Cameleo Fioletowa