Rival de loop maseczka z truskawką i wanilią



Dziś recenzja maseczki na dobre samopoczucie od marki Rival de loop. Natknęłam się na nią gdy szukałam maseczki która poprawiłaby koloryt i nawilżenie mojej skóry. Byłam ciekawa jaki efekt przyniesie jej zastosowanie.

OPAKOWANIE
Saszetka podzielona na dwie przegródki zawierające po 8 ml produktu. Bardzo mi się podoba taki sposób pakowania. Dzięki temu nie trzeba zużywać od razu wszystkiego.


WYDAJNOŚĆ
Według producenta jedna połówka starczy na jedną aplikację. Ja jednak używałam swojej kilka razy (a nie żałowałam kosmetyku). Z resztą nie ma po co za dużo nakładać, ponieważ maseczka ma tendencję do rolowania (czego nie znoszę).

KOLOR & ZAPACH
Maseczka jest lekko różowa,gęsta, konsystencją przypomina jogurt truskawkowy. Wrażenie potęguje niebywale słodki zapach. Smarując się nią miałam wrażenie, że nakładam na siebie jogurt.


SPOSÓB UŻYCIA
Nałożyć obfitą warstwę na umytą skórę twarzy, szyi i dekoltu, omijając okolice oczu. Po 10-15 min. nadmiar usunąć chusteczką, tudzież wklepać. Ja musiałam usuwać drobne grudki produktu, mające szarawy kolor.

DZIAŁANIE
"Zawiera ekstrakt z truskawek który działa ożywczo na skórę i dodaje jej blasku oraz ekstrakt z wanilii rozpieszczający zmysły swym harmonijnym zapachem" (cytat z opakowania)

Prawda to, acz nie do końca. Rzeczywiście, skóra wyglądała zdrowiej, była bardzo miękka i miała ładny kolor. Jednak zapach wcale nie ukoił moich zmysłów. Widocznie są niewrażliwe na jego urok.

ZALETY
-"Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie" (cytat z op.)
-neutralne ph,
-brak parabenów,
-wydajna,
-dobrze nawilża,
-poprawia koloryt skóry,
-zawiera ekstrakt z wanilii, truskawki, masło shea i migdałów,
-zawiera prowitaminę B5,
-posiada oznaczenie Vegan,
-opakowanie podzielone na dwie przegródki,
-niska cena (w promocji 0,99 zł)

WADY
- tylko w Rossmannie,
-roluje się.

OCENA 5

Bardzo dobry kosmetyk. Znacie tę maseczkę?


Komentarze

  1. Koniecznie muszę przetestować! Jest w dobrej cenie a z tego co powiedziałaś jest super kosmetykiem ;)

    Dzięki za wizytę i kliki u mnie <3

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz! Thanks for comment!

To NIE jest miejsce na Twoją reklamę. Komentarz z linkiem do innego bloga lub jakieś strony = SPAM.

Comment with link for me is a SPAM and won't be published.

Proszę o kulturę wypowiedzi.

Popularne posty z tego bloga

Pianka koloryzująca Elysee : recenzja + porównanie z Venitą

Woda brzozowa Isana- efekty po 4 miesiącach

Płukanka Delia Cameleo Fioletowa