Soraya Kuracja Dotleniająca Krem na noc odżywczo-dotleniający


Jakiś czas temu pisałam o maseczce z serii Kuracja Dotleniająca, którą stosowała moja mama. Nie zużyła jej całej, ponieważ efekty ją mocno rozczarowały. Bojąc się, że krem który kupiła wraz z nią w zestawie będzie równie kiepski oddała go mnie a sobie kupiła Olaya.

Dla mnie ten krem to rewelacja.


OPAKOWANIE
Plastikowy słoiczek o standardowej pojemności 50 ml. Wygodnie się z niego wybiera krem.

ZAPACH 
Nierażący,zwyczajny.

KONSYSTENCJA
Lekka, łatwo się wchłania.

DZIAŁANIE
Kosmetyk ma za zadanie dotlenić skórę podczas snu, usunąć oznaki zmęczenia i stresu, opóżnić procesy starzenia się oraz pomóc cerze przeciwstawić się negatywnemu wpływowi środowiska. Sprawia, że skóra staje się miękka, wypoczęta, nawilżona.




SKŁADNIKI AKTYWNE 

Coralina Officinalis- zaopatruje skórę w łatwo przyswajalne mikro- i makroelementy (m.in. wapń, żelazo, mangam) stymulujące powstawanie ATP odpowiedzialnego za prawidłowe funkcjonowanie komórek.
Kwas hialuronowy- nawilża, chroni przed wysuszeniem, odpowiada za poprawę poziomu spężystości.
Aktywna witamina E (tocopherol)- naturalny filt ochronny, neutralizujący wolne rodniki i opóżniający procesy starzenia się skóry.

 INNE SKŁADNIKI

Peg-8 (glikol polietylenowy oksyetylenowany 8 molami tlenku etylenu) -substancja ułatwiająca nawilżenie, zapobiegająca krystalizacji masy kosmetycznej przy ujściu słoika, rozpuszczalnik dla substancji aktywnych),
alantoina ( pochodna mocznika) działa regenerująco, zmniejsza pieczenie, wygładza,
isoprophyl myristrate (mirystynian isopropylu)- zapewnia dobry poślizg kosmetykowi, zmniejsza lepienie i tłustość kosmetyku, wiąże składniki kosmetyku,
ethylhexyl stearate (stearynian etyloheksylu)- ułatwia rozsmarowanie,
tocopheryl acedate (octan tocopherylu)- substancja o działaniu antyoksydacyjnym, hamująca procesy starzenia się skóry, wzmacnia barierę naskórka, utrudniając wnikanie substancji obcych i hamuje TEWL (transepitermalną utratę wody), zapobiega powstawaniu stanów zapalnych,
ascorbyl palmitate (palmitynian askorbylu) silny przeciwutleniacz, substancja o wielce efektywnym działaniu, wykazuje umiarkowane działanie złuszczające, wyrównuje koloryt, rozjaśnia przebarwienia. Zabezpiecza przed powstaniem nieprzyjemnego zapachu, przedłuża żywotność kosmetyku
ascorbic acid ( kwas cytrynowy)- rozjaśnia przebarwienia,
parrafinium liquidum (olej mineralny)- nadaje połysk, ma właściwości regenerujące.

MOJA OPINIA
Krem poprawi łwygląd mojej skóry. Po trzech tygodniach widzę, że jest ładniejsza, bardziej nawilżona. Mam mniejszy problem z niedoskonałościościami. Nie zauważyłam redukcji oznak zmęczenia i stresu bo takowych na mojej twarzy po prostu nie ma. Czy produkt opóżnia procesy starzenia? Pojęcia nie mam. Jestem młoda, nie wyglądam na swoje lata (ludzie dają mi 16-18 wiosen), więc tę kwestię pozostawiam bez komentarza. Dla mnie najważniejsze jest nawilżenie, brak tłustego filtru i brak uczucia pieczenia, szczypania czy innego dyskonfortu oraz wyraźna poprawa cery. Walka z wolnymi rodnikami i upływającym czasem póki co są dla mnie jedynie hasłami.


ZALETY
-wydajny,
- łatwo się wchłania,
-pozostawia po sobie efekt ukojenia,
-zawiera panthenol, ekstrakt Corralina Officinalis, kwas hialuronowy, ekstrakt hemolimfy (ma za zadanie dotlenić skórę)
-jest niedrogi (mama za zestaw krem + odżywka dała 10 zł),
-bogaty skład.


WADY
- parabeny i alkohol,
-DMDM (hydantoina) konserwant,pochodna formandehydu, substancji zawartej m.in. w dymie papierosowym, może powodować podrażnienia,

OCENA 5-

Jestem z niego zadowolona. A Wy jakich kremów na noc używacie?

Komentarze

  1. świetny blog i post :)
    obserwacja za obserwacje?
    jeśli tak to zacznij i daj znać ;)
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze tego kremu :) Ale bardzo lubię ta markę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz!
To NIE jest miejsce na Twoją reklamę. Komentarz z linkiem do innego bloga lub jakieś strony = SPAM.
Proszę o kulturę wypowiedzi.

Popularne posty z tego bloga

Moje męskie kosmetyki

Marion szampon koloryzujący 4-8 myć

Venita Trendy color mousse pianki koloryzujące