10 kosmetycznych faktów o mnie


Witajcie! Wpadłam na pomysł napisania posta z ciekawostkami o mnie. A żeby nie było za nudno, wybrałam te dotyczące kosmetyków i urody. Zapraszam do czytania!



1. Nie reguluję brwi, są niezbyt gęste i mają naturalnie ładny kształt (przynajmniej ja tak uważam).

2. Nie podoba mi się french ponieważ uważam, że jest trochę tandetny. Różne zdobienia, efekty na paznokciach*: proszę bardzo. Frencz: nigdy.

*No, może poza pękającym lakierem. Miałam takie coś i wcale nie uważałam, by paznokcie wyglądały ciekawie z takim manicure.

3. Piłuję paznokcie od 13 lat. Nauczyłam się tego od mamy która zawsze powtarzała: zadbane dłonie i paznokcie są wizytówką kobiety. jakie pilnika używam? Tylko diamentowego, inne nie dają rady z moimi mocnymi paznokciami.

4.Nigdy nie maluję tuszem dolnych rzęs bo są bardzo rzadkie i wyglądałoby to żałośnie.

5.Nie wyobrażam sobie mojej kosmetyczki bez:
  • Dobrego nawilżającego kremu,
  • Wazeliny kosmetycznej,
  • Suchego Szamponu (ten Batiste jest genialny),
  • Ziołowej pasty do zębów (nie używam jakiś udziwnionych czy wybielających).

6. Makijaż zajmuje mi ok. 5 minut (cień, tusz,usta). Nie używam podkładu bo nie widzę takiej potrzeby. Nie mam przebarwień czy wyprysków które musiałabym koniecznie zakryć.

7. Nie lubię ciemnych kolorów w makijażu. Mam głęboko osadzone oczy i nie wyglądałabym ładnie w mocnym, czarnym smokey eye.

8.Do malowania oczu używałam pacynki na długim trzonku bo taka jest według mnie najwygodniejsza.

9. Lubię podkręcać swoje włosy, dobrze czuję się w lokach. Wolę większe loki od takich drobnych.

10. Podobają mi się kosmetyki w szklanych słoiczkach. Nieważne co to jest: puder, krem, olejek. Jeśli ma szklany słoiczek na pewno zostanę na dłużej przy jego półce by go pooglądać. Tak w ogóle lubię oglądać ładnie opakowania kosmetyków. Nie wiem czemu, po prostu ten typ tak ma :-)

Komentarze

  1. Też lubie produkty w słoiczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię frecz i robię tylko taki mani.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię kosmetyki w szklanych słoiczkach, wyglądają tak elegancko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że szklane opakowania dodają kosmetykom prestiżu.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi makijaż zajmuje 20 minut :p

    OdpowiedzUsuń
  6. ale Ci zazdroszczę, ze nie musisz używać podkładu

    OdpowiedzUsuń
  7. Większe loki są piękne, chociaż czasem mokra włoszka też wygląda pięknie (jeśli jest umiejętnie zrobiona) :-) Zazdroszczę barku potrzeby regulacji brwi! To super, zawsze kilka minut tygodniowo do przodu :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nie maluję dolnych rzęs, bo mi się wydaje, że są wtedy zbyt długie i wyglądam zbyt teatralnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie pękający lakier nie wygląda ciekawie.

    http://klaudiazelazna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię czytać takie fakty, uświadamiają mi, że każdy człowiek ma w sobie coś ciekawego. Bardzo fajna taka kosmetyczna odmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice to know you bit more ;) xo
    http://stylesensemoments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się akurat french bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nabieram cienie palcami. Wydaje mi się że to fajny sposób na malowanie.
    Ps: fajny nagłówek bloga.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz!
To NIE jest miejsce na Twoją reklamę. Komentarz z linkiem do innego bloga lub jakieś strony = SPAM.
Proszę o kulturę wypowiedzi.

Popularne posty z tego bloga

Venita Trendy color mousse pianki koloryzujące

Marion szampon koloryzujący 4-8 myć

Crazy Dino Park