6 razy Liebster!

 Kochani!

Oto kolejna nominacja do Liebster, tym razem od Diany z blogu: http://nadprzyrodzona-moc.blogspot.com/.Jestem przeszcześliwa!



Oto pytania:

Co lubisz robić w wolnych chwilach?
Czytam, rysuję, fotografuję, piszę poezje... Mam wiele zainteresowań.

Co aktualnie czytasz?
Aktualnie czytam "Rodzinę Połanieckich" i "Fausta" Klingemanna.

Gdybyś miała/miał znaleźć się w jednej książce, która by to była?
Zdecydowanie byłaby to "Saga o Ludziach Lodu" Margid Sanderno. I oczywiście musiałabym być piękna czarownicą o żółtych, kocich oczach. Taka kompensacja tego, czego nie mam w rzeczywistości.

Kto jest twoim ulubionym pisarzem?
Juliusz Słowacki, Margid Sanderno, Octavio Paz.

Twój ulubiony film?
"Maczeta", "Tylko strzelaj", "Volver".

Ulubiony czarny charakter?
Dexter. Niby seryjny zabójca, socjopata, ale przy tym taki... uroczy.
Hannę też lubiłam, cudowna dziewczyna, umiała walczyć o swoje. Z nią lepiej nie zaczynać.

Jaki zespół lubisz najbardziej?
Hocico (a ta znowu swoje... Kurwa mać, ta miłość do meksykańskiego dark electro pomału staje się niestrawna jak stara tortilla).

Jakiego języka chciałbyś się nauczyć?
Hiszpańskiego i japońskiego.

Co zrobisz za 7 lat?
A bo ja wiem... Za 7 lat skończę 29 lat, to pewne. Może do tego czasu będę już miała męża...

Kim chcesz zostać w przyszłości?
Badaczem literatury i pisarką.

Jaka jest twoja ulubiona postać? 
Sol z "Sagi o Ludziach Lodu".

I to by było na tyle. Pa, kochani!

Komentarze

  1. Dextera muszę w końcu obejrzeć. Wszyscy tak o nim mówią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisarką jesteś już teraz. I to dobrą :-) Gratuluję nominacji.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz!
To NIE jest miejsce na Twoją reklamę. Komentarz z linkiem do innego bloga lub jakieś strony = SPAM.
Proszę o kulturę wypowiedzi.

Popularne posty z tego bloga

Moje męskie kosmetyki

Lanocholizm

Marion szampon koloryzujący 4-8 myć

7 znienawidzonych męskich zachowań: ranking