Skórzana torebka- dobry wybór?

Niektórzy przepadają za skórzanymi torebkami, ponieważ są trwałe, zawsze modne, nadają szykowny wygląd każdej stylizacji. Inni ludzie oburzają się, jak można nosić ze sobą kawałek martwego zwierzęcia, skoro teraz jest tyle różnych tworzyw sztucznych.

Czy warto mieć skórzaną torebkę?



Nowa skórzana


Wittchen. Kosztowała mnie 100 zł, czyli mniej, niż torebka z syntetyku sprzedawana w CCC. Jest wygodna, ma ładny, czerwony kolor(uwielbiam czerwień), jest pakowna, bez problemu zmieści się w niej teczka A4, zeszyty, jedzenie, słowem wszystko, co studentka powinna mieć ze sobą.



Dla mnie to okazja, ponieważ wiem, ile kosztują produkty tej firmy. Na pewno nie jest to najnowsza kolekcja, ale dla mnie to nie ma najmniejszego znaczenia, nie kupiłam jej po to, by się nią chwalić.



Oprócz tej mam jeszcze jedną, też skórzaną. Wcześniej należała do mojej mamy, oddała mi ją, bo była dla niej za mała (odkąd jest cukrzykiem nosi ze sobą więcej rzeczy, m.in. soki w kartonach), ma już 5 lat i nadal jest w świetnym stanie.

Skórzana= lepsza?


Niekoniecznie. Widziałam wiele skórzanych torebek zrobionych z kiepskiego surowca, przez co były twarde jak karton i nie nadawały się do noszenia. W dodatku zamki były bardzo słabe, łatwo się psuły.

Mama miała kilka torebek z tworzywa, które służyły jej latami i wyglądały naprawdę okazale. Materiał, z jakiego zrobiona jest torebka, to ważna rzecz, ale najważniejszy jest sposób wykonania, należy zwracać uwagę na każdy detal, w końcu to inwestycja.

To  prawda, na rynku jest tak duży wybór, że każdy znajdzie coś dla siebie. Nie możesz patrzeć na skórzane dodatki? Nie kupuj, wybierz coś innego. Mnie skórzane rzeczy nie przeszkadzają.


Komentarze

  1. O ile buty kupuję skórzane (np. emu) o tyle torebki bym już nie kupiła. W sumie nie wiem dlaczego, skoro skórzane buty nie są dla mnie czymś złym, a torebka czy np. portfel już tak.
    Chociaż tak naprawdę kupienie skórzanej torebki, którą ma się dużo dłużej niż syntetyczną jest chyba mniejszym złem. Syntetyczne torebki, buty itd. nie są produkowane w zgodzie z przyrodą. Istnieje więc wybór mniejszego zła - nosić martwe zwierzę, czy truć środowisko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze to powiedziałaś. Mało kto zdaje sobie sprawę z tego, że po tym, jak syntetyczna torebka przestanie być czyjąś ozdobą, staje się poważnym obciążeniem dla środowiska.

      Usuń
  2. Bardzo ładna torebka. Oby Ci się dobrze nosiło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi zawsze jak noszę torebki na uczelnię to urywają się paski muszę sobie w końcu jakoś porządną :) Twoja jest śliczna uwielbiam czerwony :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ceny torebek z CCC są tak wysokie, że zazwyczaj wchodząc tam wolę na nie nie patrzeć i to już skutecznie mnie odrzuca od zakupu :)
    Bardzo ładna torebka i za taką cenę to jestem w szoku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam, że znacznie bardziej solidne są markowe torebki gumowe, które charakteryzują się najwyższą jakością. Torby te są bardzo pojemne, spokojnie pomieszczą więc format a4 i odpowiednio usztywnią wszystkie dokumenty.Torby te składają się ponadto z kilku odczepianych elementów takich jak baza, kołnierz, uchwyt oraz kieszeń. Możemy więc szybko zmienić wygląd naszej torby, co bardzo mi odpowiada, ponieważ standardowe torebki zawsze szybko mi się nudziły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się przyznać, że do tej pory nie słyszałam o torebkach gumowych, a szczególnie takich z odczepianych elementów. Dziękuję za informacje.

      Usuń
  6. Twoja torebka zrobiła na mnie duże wrażenie i jakiś czas temu sama zdecydowałam się na zakup. Torba skórzana vintage - bo taka pasuje do mojego stylu wygląda na naprawdę solidną i wytrzymałą. Też mieszczę w niej wszystko, co jest niezbędne na studia. Cieszę się, że wybrałam skórę, na pewno sprawdzi się lepiej niż syntetyki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz!
To NIE jest miejsce na Twoją reklamę. Komentarz z linkiem do innego bloga lub jakieś strony = SPAM.
Proszę o kulturę wypowiedzi.

Popularne posty z tego bloga

Venita Trendy color mousse pianki koloryzujące

Crazy Dino Park

7 znienawidzonych męskich zachowań: ranking

Marion szampon koloryzujący 4-8 myć