#9 Liebster

Dziś przychodzę z kolejnym LBA. Tym razem nominowała mnie Julka Miczek.
Oto pytania i odpowiedzi:



1.Do czego masz słabość?
Hmm. Od razu trudne pytanie. Mam słabość do wielu rzeczy, ale najważniejsze to:
- kawa,
- muzyka (ostatnio namiętnie słucham Natalię Kills),
- Arena Mody
Dla mnie to nie tylko gra przeglądarkowa. To miejsce, gdzie można poznać fantastycznych ludzi. Marzenna12, marcelina_90, kaliber, Bezgraniczny i wielu innych. Niezwykli ludzie, których nigdy bym nie poznała, gdy by nie AM.


2.Co Cię denerwuje?
Wiele rzeczy, ale chyba najbardziej chamstwo i brak empatii. Tak, zdecydowanie to najmniej mi się podoba.

3.Jak wygląda Twój dzień?
Wstaję ok 7.00, uczelnia, gra AM, pomaganie mamie chorej na cukrzycę. Nie robię nic nadzwyczajnego, no może oprócz pisania wierszy, rysowania, śpiewania. Trochę nudna jestem.

4.Która pora roku jest Twoją ulubioną i dlaczego?
Lato. Bo jest słońce, ciepło, a 2 sierpnia są moje urodziny.

5.Czego Ci brakuje?
Tylko jednego- tego, by mój chłopak był blisko mnie. Niestety, na razie to niemożliwe. Mario, wiesz że na Ciebie czekam.

6.Kim chcesz być w przyszłości?
Panią domu, czy też kurą domową w małym miasteczku w Meksyku.  Czemu akurat tam?! Wie o tym kilka osób, cała reszta może się domyślać.

7.Jaką książke polecasz przeczytać?
Trylogia "Dary Anioła", "Ostre przedmioty", "Po zmroku" (mocny kryminał Philipa Margolina), "Saga o Ludziach Lodu"... uf, jest tego sporo, bo jak na polonistkę przystało, czytam dużo, przeczytałam już ok 1000 książek.

8.Co Cię motywuje?
Mój chłopak często mnie motywuje, ale najważniejsza motywacja to ta wewnątrz mnie. To ona sprawia, iż chcę iść naprzód.

9.Co byś zrobił/zrobiła gdyby jutro miał być koniec świata?
Wkurzyłabym się, że ostatnie chwile życia spędzę z dala od...

10.Co lubisz w swoim charakterze a czego nie?
Lubię swoją szczerość, otwartość, brak lęku przed zmianami. Nie lubię swojej wrażliwości. Ok, przydaje się do pisania poezji, ale na dłuższą metę bywa upierdliwa.

11.Co jest najgorszą wadą człowieka według Ciebie?
Zapatrzenie w siebie i gromadzenie dóbr. To smutne żyć w otoczeniu martwych przedmiotów, bez kogoś, kto powie że Cię kocha.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Woda brzozowa Isana- efekty po 4 miesiącach

Pianka koloryzująca Elysee : recenzja + porównanie z Venitą

Płukanka Delia Cameleo Fioletowa