NJH cz.1- Duolingo

Dzisiaj pierwsza część cyklu Nauka Języka Hiszpańskiego. Będę w nim przedstawiać ciekawe strony i programy oraz własne pomysły na to, jak nauczyć się języka za darmo i efektywnie.

Hiszpański podobał mi się od zawsze, ponieważ jest melodyjny i piękny. Jako dziecko namiętnie oglądałam telenowele i zakochałam się w tym języku, obiecałam sobie, że kiedyś będę się nim posługiwać.

Aktualnie jestem na poziomie A1. Wiem, wiele przede mną, traktuję jednak naukę hiszpańskiego jako zabawę i dobry sposób na trening szarych komórek. Z pośród moich ulubionych stron do nauki tego pięknego języka wiele jest po angielsku, więc korzyść jest podwójna. Lubię uczyć się języków i nie sprawia mi to większych trudności. Znam rosyjski, niemiecki, czeski, podstawy serbskiego.




Duolingo


Jak na razie mój ulubiony kurs on-line. Możesz samemu wybrać, ile czasu dziennie poświęcisz na naukę (minimum to 5 minut).  Zadania są różnorodne, oto parę przykładów:




Duolingo kształci wszechstronnie, ponieważ zawiera zadania kształtujące różne umiejętności: mówienie, słuchanie, czytanie i pisanie. Jako studentka specjalności nauczycielskiej wiem, że tylko nauczanie zintegrowane przynosi efekty.

Duolingo jest BEZPŁATNY. Nie ma żadnych ukrytych kosztów. Jedyną "walutą" używaną w tym programie są lingoty. Lingot to kryształ, który utrzymujesz np. za dobre wykonanie zadań lub przejście na następny poziom. Odpowiednia liczba lingotów odblokowuje dodatkowe funkcje:


(Teraz zbieram na odblokowanie tekstów do flirtowania)


Do Duolingo możesz zaprosić przyjaciół, dzięki czemu nauka na pewno będzie przyjemniejsza. Masz też możliwość kontroli ilości i "siły" słów, których się nauczyłeś:


DUOLINGO TO NA PEWNO FANTASTYCZNY SPOSÓB NA NAUKĘ OBCYCH JĘZYKÓW.

W ofercie jest między innymi , portugalski wietnamski, rosyjski. Użytkownicy mogą pomagać w tworzeniu nowych kursów, co na pewno integruje ludzi.

Znasz duolingo? 


Komentarze

  1. Wow, rewelacja!
    Ja rok temu uczyłam się włoskiego, ale zaprzestałam ze względu na wiele innych obowiązków. Jeśli jednak będę planowała wznowić naukę, to skorzystam z tej rady :)
    Fajnie się masz, studiujesz ciekawy kierunek i masz na prawdę kreatywne podejście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tego kursu. Ale dzięki za tą notkę - na pewno tam zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz!
To NIE jest miejsce na Twoją reklamę. Komentarz z linkiem do innego bloga lub jakieś strony = SPAM.
Proszę o kulturę wypowiedzi.

Popularne posty z tego bloga

Venita Trendy color mousse pianki koloryzujące

Marion szampon koloryzujący 4-8 myć

Taft lakier ultra fixing z arginin strenght-formula