BeFunky: świetny edytor zdjęć

Dziś zapraszam na post o darmowym edytorze zdjęć, który znalazłam przypadkowo w zeszłym roku, podczas pobytu w szpitalu. Zainteresował mnie ze względu na wysoką ocenę w Google Store. BeFunky na świetne funkcje, jest prosty w użyciu, umożliwia nawet zaawansowaną edycję. Zaciekawiłam Cię? Zapraszam do lektury.



ŁATWOŚĆ I ZABAWA

BeFunky, pomimo braku języka polskiego, jest bardzo prosty w obsłudze. Wystarczy wybrać zdjęcie z galerii i rozpocząć zabawę.





BeFunky pozwala na przycięcie zdjęcia, dodanie ramek, zlikwidowanie niedoskonałości, dodanie opalenizny, koloru ust czy wybielenie zębów. Ma także duży zestaw naklejek, które można dodać dla uzyskania zabawnego efektu.

KOLAŻE

Jeśli chcesz połączyć kilka zdjęć lub screenów w jeden, nic prostszego. BeFunky pomaga stworzyć naprawdę niezłe kolarze, wystarczy tylko wybrać, z ilu elementów ma się on składać i jak mają być one usytuowane. Oto przykład:


ZAPISYWANIE

Jest kilka sposobów za zachowanie swojego dzieła. Można go zapisać w galerii, Folderze BeFunky, udostępnić na fb czy Istagranie.



Co ważne: BeFunky działa nawet wtedy, gdy nie masz, tak jak ja, skonfigurowanego konta dla tego edytora. Nie ma znaczenia, czy smartfon jest w trybie off- czy online. Apka nie ma reklam, jest też bardzo mała:



Dla mnie to absolutny faworyt, jeśli chodzi o edytory zdjęć na smartfona.

PS: Zobacz też recenzję edytora zdjęć w stylu Vaporwave

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Venita Trendy color mousse pianki koloryzujące

Crazy Dino Park

7 znienawidzonych męskich zachowań: ranking

Marion szampon koloryzujący 4-8 myć