Manicure fiolet i błękit

Dzisiejszy post to jeden z serii inspiracji manicure. Wracam na bloga po długiej przerwie spowodowanej moją chorobą reumatyczną. Tak, reumatyzm atakuje ludzi w każdym wieku, nawet małe dzieci. Posty będą ukazywać się nieregularnie, ale postaram dać od siebie maximum.



Modelka


To moja mama. W tym roku kończy 70 lat. Jej życiowe motto to "kobieta powinna dbać o siebie póki żyje". Ma najgorszy typ cukrzycy, ze śpiączką ketonową.

Uprzedzając pytania: paznokcie są naturalne, tak samo jak kolor włosów. Moja mama po prostu nie siwieje.


Lakiery


Fioletowy: lakier mieszany, niedostępny w sklepie
Niebieski: Bell Fashion Color nr 1



Dlaczego sesja z telefonami? ponieważ oba modele opowiadają historię. Lg jest pierwszym telefonem mamy, ma na nim zdjęcia z czasów gdy byłam nastolatką i chodziłam. Motorola to jej obecny telefon. limitowana edycja. Mama nie boi się iść pod prąd i w czasach smartfonów z dumą używa swojej Moto.


Od mojej Mamy dla wszystkich kobiet, przesłanie aktualne zawsze. Jesteś warta podziwu tylko zaufaj sobie. Miej odwagę, tak jak moja Mama.

Orlika i Scorpion

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz!
To NIE jest miejsce na Twoją reklamę. Komentarz z linkiem do innego bloga lub jakieś strony = SPAM.
Proszę o kulturę wypowiedzi.

Popularne posty z tego bloga

Venita Trendy color mousse pianki koloryzujące

Marion szampon koloryzujący 4-8 myć

Crazy Dino Park