Aktualizacja włosowa wrzesień 2018

W dzisiejszym poście opowiem trochę o kondycji moich włosów.

Od prawie 2 lat nie farbuje włosów, chociaż kiedyś to lubiłam. Powodem jest moja choroba i problemy z lewą ręką. Przez wiele miesięcy nie mogłam podnieść jej podnieść, mięśnie bolały a ja byłam bezradna. Teraz jest o wiele lepiej.

Jak dbam o włosy? O tym w dalszej części.

Zdjęcie archiwalne

Prostota

Przez ostatnie dwa lata stawiałam na prostą pielęgnację, składającą się tylko z szamponu i odżywki Syoss. Lubię tę markę, mam wrażenie, że ich produkty dobrze działają na moje włosy. Trudno mi podać serię, ponieważ próbuję różnych.


Włosy mam lekko poniżej ramion, tak długość dla osoby niepełnosprawnej jest idealna, a długie kosmyki są po prostu trudne do ujarzmienia. Kolor to naturalny ciemny blond. Włosy są miękkie w dotyku, nie puszą się, nie mam kołdunów. Nie są zbyt gęste, pewnie z powodu leków (m.in. metotreksatu).

Ważne dla mnie jest codzienne szczotkowanie, zauważyłam że osławione: "100 pociągnięć szczotką  przed snem" naprawdę działa. Włosy mają dzięki temu połysk. Dobra szczotka nie wyrywa włosów, ja używam takiej ciekawej z Netto za ok 7 zł, jej ząbki mają kształt zygzaków i to pomaga dobrze wyczesać kłaczki.

Na co dzień robię kok na czubku głowy, to wygodna i szybka fryzura. Te kolorowe spineczki pomagają fryzurze zostać na miejscu. Jako nastolatka lubiłam takie nosić, teraz z radością do nich wracam.
Prosty koczek


A jak Ty dbasz o włosy?

Orlika

Komentarze

  1. Such an interesting post!!!! It's wonderful to know that you keep recovering, you're so brave for continue fighting agains your illness.

    Your hair just look so gorgeous, as well as you!!! You caring for your hair has and also for his health no comparison.

    I just love the way you use so many colors even on your hair, they bring so many joy and very particular style on you, you know, you're so original and unique girl.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz!
To NIE jest miejsce na Twoją reklamę. Komentarz z linkiem do innego bloga lub jakieś strony = SPAM.
Proszę o kulturę wypowiedzi.

Popularne posty z tego bloga

Moje męskie kosmetyki

7 znienawidzonych męskich zachowań: ranking

Venita Trendy color mousse pianki koloryzujące

Marion szampon koloryzujący 4-8 myć