Bez makijażu i filtrów

W dzisiejszym poście chcę pokazać swoje oblicze bez makijażu i upiększających filtrów. Oczywiście, na mój wygląd obecnie mają wpływ przyjmowane leki. Niestety, sterydy mają rozległe działania uboczne, u mnie jest to między innymi przyrost wagi i obrzęki.

Chcę tym postem pokazać, kobieta z RZS może czuć się piękna, nawet jeśli nie wygląda idealnie. Piękno jest w każdej z Nas, tylko trzeba uwierzyć w siebie i walczyć.

Część leków, które przyjmuję.

Bez makijażu


Przez prawie dwa lata borykałam się bólem i niemożnością podniesienia na pełną wysokość lewej ręki. Nie mogłam się sama uczesać, zapomniałam jak to jest się malować. Dzięki fizjoterapii i lekom jest dużo lepiej, znowu podnoszę rękę, robię sama fryzury.

Moja codzienna pielęgnacja ogranicza się do zapewnienia skórze nawilżenia i komfortu.  Nie czuję potrzeby malowania się, zresztą wciąż walczę o to, aby chodzić i nie mam czasu na myślenie o szminkach, pudrach, itd.

Ja obecnie


Stworzyłam kolaż, aby pokazać jak wyglądałam przed chorobą.  Zdj nr 1 pochodzi z wpisu z 2014 roku,  o sekrecie pięknych włosów. Zdj nr 3 zaś ilustrowało dylemat: myć czy nie myć włosy odżywką.  Zdjęcie w środku jest aktualne. Nie mnie oceniać, jak bardzo zmieniłam się przez te lata, ale cieszę się, że mogę opowiedzieć o tym, co przeżywam.

Komentarze

  1. WOW!!! You really have such a gorgeous face!!! Or should I say...a gorgeous warrior? Because showing this beautiful face after the huge battle you're giving agains AR it's absolutely wonderful!!!

    I would like to say that I admire you're courages as well as your beauty. You amazing!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much for your words, they mean a lot for me.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz!
To NIE jest miejsce na Twoją reklamę. Komentarz z linkiem do innego bloga lub jakieś strony = SPAM.
Proszę o kulturę wypowiedzi.

Popularne posty z tego bloga

Moje męskie kosmetyki

Venita Trendy color mousse pianki koloryzujące

Marion szampon koloryzujący 4-8 myć

Crazy Dino Park