Nivea Care Lekki Krem Przeciwzmarszczkowy

Dawno temu pisałam recenzję Nivea Care lekki krem odżywczy. Dziś pora na ocenienie jego żółtego kolegi. Czy jest lepszy?

Z racji tego, że stuknęło mi już 27 wiosen, trzeba zacząć myśleć o tych demonizowanych przez wszystkich zmarszczkach. Postanowiłam wziąć na warsztat popularny i ogólnodostępny krem Nivea Care lekki krem przeciwzmarszczkowy.

Opakowanie


Plastikowy słoiczek, solidny, łatwy do zamknięcia, napisy czytelne, nie zamazują się podczas używania.


Konsystencja

Największym plusem tego kremu jest jego konsystencja, ponieważ jest naprawdę lekka i pozwala na szybkie wchłonięcie się kremu. 

Moja opinia

Produkt niezbyt przypadł mi do gustu, ponieważ bardzo słabo nawilża. Musiałam nakładać go co najmniej 3 razy dziennie, w upały nawet 5. Nivea Care przeciwzmarszczkowy kompletnie nie poradził sobie z moim czołem, właściwie nie widziałam żadnego nawilżenia. Dopiero wazelina Ziaja ukoiła czoło. W moim przypadku jakiekolwiek dobroczynne działanie jest wątpliwe.


 Dla mnie ten produkt jest rozczarowujący. Po zużyciu całego słoiczka żegnamy się definitywnie. Z powodu tego, że używałam go parokrotnie w ciągu dnia stwierdzam, że w moim przypadku był niewydajny. Nie miał złego zapachu (na szczęście), ale lubił szczypać. Jest ogólnodostępny (drogerie, markety), jednak moim zdaniem nie powinno się go kupować.

moja skóra po stosowaniu kremu Nivea Care


Ocena: 3

Orlika

Komentarze

  1. To jakiś bubel ten kremik, zły. Fuj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Very well redacted post with a lit of very useful information.

    I'm so sorry for your experience with this kind of Nivea cream, I didn't know that it existed.

    By the way, you look really beautiful in the picture from above.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz!
To NIE jest miejsce na Twoją reklamę. Komentarz z linkiem do innego bloga lub jakieś strony = SPAM.
Proszę o kulturę wypowiedzi.

Popularne posty z tego bloga

Moje męskie kosmetyki

Venita Trendy color mousse pianki koloryzujące

Marion szampon koloryzujący 4-8 myć

Top 4: anegdoty studenckie