Szalony i dziwny Google Translate

Oto krótki, spontaniczny post powstały po obejrzeniu na yt filmiku mówiącego o tym, jak bardzo "przerażający" potrafi być tłumacz Google. No cóż, pragnę uspokoić, że dziwne, często absurdalne czy straszne tłumaczenia z tego programu, są efektem albo błędnego algorytmu, albo po prostu, mówiąc brutalnie, wpisywania przez internautów głupot jako tłumaczeń.

Aby to, co zaraz pokażę, zadziałało, wystarczy dowolna fraza w obcym języku, koniecznie napisana z przerwami. "Tłumaczenie" na polski jest co najmniej dziwne...





To "tłumaczenie" słów mojego M.  W sumie, Google mnie rozgryzł .
Skąd znasz mój sekret???????


Google translate jest bardzo użytecznym narzędziem, ale trzeba umieć z niego korzystać, nie ufać mu na 100%, najlepiej znać kogoś, z kim można się skonsultować. Trzeba też sprawdzić, czy wpisany tekst jest dokładnie taki, o jaki nam chodzi. Ja nie namawiam, by spróbować takiej zabawy.


Ale mnie się podobało.

Orlika

Komentarze

  1. That's so correct, google translator isn't 100% acqurate and it shouldn't be used for serious translations for the same reason, but sometimes, we cannot deny that it's so funny to read the crazy translations that this Google function provides.

    Excellent post!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Now I am going to do my breakfast, after having my breakfast coming again to read
    other news.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz!
To NIE jest miejsce na Twoją reklamę. Komentarz z linkiem do innego bloga lub jakieś strony = SPAM.
Proszę o kulturę wypowiedzi.

Popularne posty z tego bloga

Moje męskie kosmetyki

Venita Trendy color mousse pianki koloryzujące

Marion szampon koloryzujący 4-8 myć

Crazy Dino Park